1. Zákazník bere na vědomí, že je povinen poskytnout Prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém Zákazník neposkytl požadovanou součinnost.
2. Zákazník Zboží podle možnosti prohlédne co nejdříve po převzetí a přesvědčí se o jeho vlastnostech, možném způsobu použití a množství.
3. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že Zboží:
4. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že vedle ujednaných vlastností
5. Ustanovení bodu VI odst. 4 se nepoužije v případě, že Prodávající Zákazníka před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Zboží liší a Zákazník s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil. V takovém případě tato vlastnost Produktu není považována za vadu.
6. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) Zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je Zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození Zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
7. Zákazník může vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí.
8. Zákazníkovi právo z vadného plnění nenáleží, pokud je předmětem reklamace změna (vlastnost) Zboží, která dle bodu VI odst. 6 není vadou. Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží také v případě, kdy je předmětem reklamace vlastnost Zboží, na kterou byl kupující dle bodu VI odst. 5 upozorněn před uzavřením smlouvy.
Prodávající je povinen vydat Zákazníkovi na jeho žádost písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem. Nebráni-li tomu povaha Zboží, lze takové potvrzení nahradit dokladem o zakoupení zboží obsahujícím uvedené údaje.
9. Má-li Zboží vadu, může Zákazník požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového Produktu bez vady nebo opravu Zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Zákazníka.
Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
10. K odstranění vady Prodávající převezme Zboží na vlastní náklady a odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Zákazníkovi nezpůsobilo značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Zboží a účel, pro který kupující Zboží koupil.
11. Zákazník může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
12. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a vadného Zboží, které Zákazník obdržel.
13. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, pokud Prodávající prokáže, že vada Zboží je bezvýznamná.
14. Odstoupí-li Zákazník od smlouvy, Prodávající vrátí Zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu kupující prokáže, že Zboží odeslal.
15. Záruka za jakost vzniká prohlášením Prodávajícího, že Zákazníka uspokojí nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění, zejména tím, že mu vrátí kupní cenu, vymění věc nebo ji opraví anebo v této souvislosti poskytne službu, nebude-li mít produkt vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce.
16. Záruka za jakost vznikne i prohlášením učiněným v reklamě dostupné nejpozději v okamžiku uzavření kupní smlouvy. Je-li obsah záruky obsažený v jiném prohlášení o záruce pro Zákazníka méně příznivý než obsah záruky učiněné v reklamě, má přednost obsah uvedený v reklamě, ledaže byl před uzavřením smlouvy dodatečně upraven stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým byla reklama učiněna.
17. Zaručí-li se Prodávající, že si Zboží po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že má Zákazník ze záruky alespoň právo na dodání nového produktu bez vad nebo na opravu Zboží. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti Zboží na obalu.
18. Záruční doba běží od odevzdání Zboží Zákazníkovi. Bylo-li Zboží podle smlouvy odesláno, běží od dojití Zboží do místa určení. Určují-li prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší.
19. Zákazník nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na Zboží na Zákazníka vnější událost.
20. Práva z vady i práva ze záruky za jakost (dále též jen reklamace) se uplatňují u prodávajícího, u kterého bylo zboží koupeno. Zákazník je povinen prokázat, že reklamované zboží bylo zakoupeno u Prodávajícího v konkrétní den.
21. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
22. Kosmetické a chemické výrobky se mohou reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné.
23. Reklamace se nevztahuje na Zboží podléhající rychlé zkáze.
24. Z hygienických důvodů není možné reklamovat spodní prádlo, toto neplatí pro případy, kdy nedošlo k vynětí zboží z uzavřeného obalu.
25. Reklamaci může zákazník uplatnit např. písemně na adrese: GPS Ofa s.r.o., Jitřní 2283, 25228 Černošice zasláním nebo osobně. Zboží, jehož se reklamace týká, je vhodné doručit prodávajícímu spolu s uplatněním reklamace, aby prodávající mohl reklamaci řádně posoudit. Podrobnosti o dalších způsobech, které můžou zákazníci využít pro bezplatné dodání Zboží v souvislosti s reklamací, naleznete v internetovém obchodě v záložce „Reklamace“.
26. Prodávající je povinen Zákazníkovi vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Zákazník reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem (popis vad), jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje a kontaktní údaje Zákazníka pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
27. Prodávající je povinen vydat Zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
28. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Zákazník o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Zákazník o vyřízení reklamace bude informován způsobem, který si zvolil při uplatnění reklamace.
29. Zákazník je povinen vyzvednout Zboží ve lhůtě 30 dnů ode dne, kdy byl informován o vyřízení reklamace. Pokud v této lhůtě nedojde k vyzvednutí Zboží a Zákazník se s Prodávajícím nedohodne jinak, Prodávajícímu náleží náhrada ve výši 5,- Kč za každý den uskladnění Zboží přesahující tuto lhůtu. Pokud Zákazník nevyzvedne Zboží ani do 7 měsíců od uplynutí původní lhůty k vyzvednutí reklamace, Prodávající má právo přistoupit k svépomocnému prodeji. O záměru prodat Zboží bude Zákazník v dostatečném předstihu informován. Výtěžek z prodeje bude využit k úhradě nákladů vzniklých skladováním a případná částka přesahující tyto náklady bude Zákazníkovi na jeho žádost vyplacena. Pokud Prodávající nebude úspěšné při prodeji Zboží a Zákazník při uplatnění reklamace poskytl svůj souhlas, Zboží bude po marném uplynutí výše zmíněných lhůt zlikvidováno.
30. V případech, kdy Prodávající prodává Zboží osobě, která je podnikatelem a při uzavření kupní smlouvy je z okolnosti zřejmé, že se koupě týká také podnikatelské činnosti takové osoby (podnikatele), se namísto ustanovení bodu VI Obchodních podmínek uplatní příslušná právní úprava, bod VI Obchodních podmínek se tedy na takové případy nevztahuje.